heips, halipaikkavinkkejä........

Täällä voit kirjoittaa kaikista nuorten elämään liittyvistä yleisistä asioista. Voit osallistua näihin keskusteluihin vain rekisteröityneenä. Täältä löydät myös kaikki aikaisemmin nuorten asioista Raahenetissä kirjoitetut kirjoitukset.

Valvoja: Webmaster

Vieras

heips, halipaikkavinkkejä........

ViestiKirjoittaja Vieras » Pe Maalis 03, 2006 21:55

mun poika ystävä haluis suudella mut mä en kehtaa... antakaa vinkkejä ja muuten kertokaa edes joku paikka missä vois olla poika ystävän kaa rauhassa ettei kaikki nää.. :wink: :P

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » La Maalis 04, 2006 1:15

Mee talon taa...ja kato ett ikkunat ei ole sinne päin... :)

Vieras

Re: heips,

ViestiKirjoittaja Vieras » La Maalis 04, 2006 4:25

Vierailija kirjoitti:mun poika ystävä haluis suudella mut mä en kehtaa... antakaa vinkkejä ja muuten kertokaa edes joku paikka missä vois olla poika ystävän kaa rauhassa ettei kaikki nää.. :wink: :P

Kannattaa ny vaan pussailla ihan rauhassa. Aviossa ehtii sitten selibaattia pitää. 8)

Vieras

Re: heips,

ViestiKirjoittaja Vieras » Ti Maalis 07, 2006 20:37

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:mun poika ystävä haluis suudella mut mä en kehtaa... antakaa vinkkejä ja muuten kertokaa edes joku paikka missä vois olla poika ystävän kaa rauhassa ettei kaikki nää.. :wink: :P

Kannattaa ny vaan pussailla ihan rauhassa. Aviossa ehtii sitten selibaattia pitää. 8)
okei, aika kauheeta ku me halattii niin ihmiset vahtas ei se kovin mieltä ylentävää oo ku täytyy vahata että lopettakaa vahtaaminen! :cry: mutta rappu käytävässä saa olla sentää rauhassa...

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ti Maalis 07, 2006 20:50

ettäkö te koskaan oo muualla ku ihmisten ilmoilla

vai asuttako te kajulla ku ei voi kotija mennä

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » La Huhti 15, 2006 7:57

mitä se haittaa, vaikka ihmiset kyttääki? :) nehä kyttää vaa " voi vähä siistiä, et jotku on löytäny toisensa" ja osa kateellisena.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Su Huhti 16, 2006 20:02

Sänky.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Su Huhti 16, 2006 22:37

Tuoli

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Su Huhti 16, 2006 22:52

Varvin ranta

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » To Huhti 20, 2006 5:56

lapaluotoa ennen oleva pususilta. sinne vaa kismaileen.

äiteliini

Re: heips, halipaikkavinkkejä........

ViestiKirjoittaja äiteliini » Ti Huhti 26, 2011 16:29

Hei vaan te rakastuneet nuoret...
Maailmassa on niin paljon pahoja asioita, joita pitää kaikkien kattoo, vaikkei haluiskaan.
Mun mielestä kaikki se hellyys ja rakkaus, mitä tuntee toista ihmistä kohtaan, pitääki näkyy, ku ei ala sextailee...
Ku sitä on valitettavasti niin vähän.
Ite katon mielelläni kaikkee sitä ku se ei mee liiallisuuksiin.
Olen aina ihaillu ikääntyviä ihmisiä, jotka kulkee käsi kädessä ja suukottelee. Niin pitääki olla. Jotku inhoo semmosta, ku vanhat tekee niin. Mut mun mielestä ihminen ei oo koskaan liian vanha näyttääkseen tunteitaan.
Ite koko ajan eläkeikää lähestyen oon löytäny miehen, joka pitää mua aina kädestä kii, ku kävellään jossaki ja joskus vaihetaan suukkojaki. On pitäny elää tähän ikään, ennenku tapahtu tämmöstä ja musta se on ihanaa ja se kuuluu elämään.
Älkää hyvät ihmiset, jos teillä on tunteita toisianne kohtaan hävetkö tai pidätelkö niitä.
Ei ne ihmiset nykyaikana häpee sitä, että ne on kauheen päissään, hakkaa toisiaan, tappaa jonku...
Jos maailmassa oliski enempi halauksia, suukkoja, kädestä kiinni pitämistä, vois kaikki olla paremmin.
Ei tarvii vaan niitten pahojen tunteiden tulla näkyviin, koska ne yleensä johtuu siitä, että nitä hyviä tunteita ei oo päästetty irti, vaan ne on tukahdutettu.
Halauksia ja lämpimiä juttuja kaikille
toivoo äiteliini

humppeli

Re: heips, halipaikkavinkkejä........

ViestiKirjoittaja humppeli » Ke Touko 18, 2011 8:36

Rohkeasti vaan pussailkaa kuhan ette sitten innostu liikaa julkisesti :)

Palaa sivulle “Nuorten asiat”