Lävistyskoruja

Täällä voit kirjoittaa kaikista nuorten elämään liittyvistä yleisistä asioista. Voit osallistua näihin keskusteluihin vain rekisteröityneenä. Täältä löydät myös kaikki aikaisemmin nuorten asioista Raahenetissä kirjoitetut kirjoitukset.

Valvoja: Webmaster

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ke Marras 30, 2005 17:10

Hyi helvetti,kauheen näköstä ne lävistykset:sitten noi pöljät luulee että se on hionon näköistä.Naurettavaa.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ke Marras 30, 2005 17:40

Vierailija kirjoitti:Minä kävin loppu kesästä laittaan romeossa & juliassa nenä korun eikä se sattunut yhtään.. :) Kipeä se oli sen jälkeen mutaman päivän mutta yleensä kaikki lävistykset on kipeitä muutaman päivän.. :P

Juu, ei se reikä koske, ja sitten parinvuoden päästä voi olla kolme reikää , josta sitä nokkaa voi kaivella.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ke Joulu 07, 2005 13:41

Vierailija kirjoitti:Minä kävin loppu kesästä laittaan romeossa & juliassa nenä korun eikä se sattunut yhtään.. :) Kipeä se oli sen jälkeen mutaman päivän mutta yleensä kaikki lävistykset on kipeitä muutaman päivän.. :P

määpä kävin kans eikä se ollu ollenkaa kipiä :lol:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » La Joulu 31, 2005 11:13

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei se reikä koske, ja sitten parinvuoden päästä voi olla kolme reikää , josta sitä nokkaa voi kaivella.

No nii oleppa hiljaa. :evil:

L

ViestiKirjoittaja L » To Helmi 09, 2006 9:51

Vierailija kirjoitti:kulmakorun ottaminen ei satu lainkaan! :D
siinä kun penkissä tölliselet seiniä, et huomaakaan kun se on jo paikallaan! :roll:

Sori, mutta kipu on yksilöllistä etkä voi luvata tuollaista toiselle vain koska sinulla ei sattunut.

Vierailija kirjoitti:Hyi helvetti,kauheen näköstä ne lävistykset:sitten noi pöljät luulee että se on hionon näköistä.Naurettavaa.

Itse olet aika naurettava kun et tiedä että tämmöinen on makuasia eikä fakta jonka sinä määräät.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » To Helmi 09, 2006 10:12

Vierailija kirjoitti:lävistäjästä joka käy clipsissä... on oikein ammattitaitoinen! antaa myös hyvät ohjeet kotihoitoon. lävistykset maksaa sillä 35-40 euroa. jos on oma koru niin 25 euroa, mutta sen pitää olla titaaninen. lävistyksiin ei tarvi varata aikaa, mutta tatuointiin pitää.
lävistäjä ja tatuoija käy tällä hetkellä clipsissä harvemmin (noin kerran kuussa), koska lävistettäviä ja tatuoitavia ei ole ollut tarpeeksi että kannattas tulla oulusta asti. :( mutta varmasti taas kesää kohti vilkastuu. seuraavan kerran tulevat 10.2. klo 16.

terveisin: riitta clipsistä :D

Kyllä mosse osaa

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » To Helmi 09, 2006 11:55

Clipsin yhteystietoja kaipailisin. :roll:

Vieras

huoh.

ViestiKirjoittaja Vieras » Ke Helmi 15, 2006 16:38

Vierailija kirjoitti:Minä lävistytin oulussa, igorissa vasemman kivkseni. Ja siihen tuli viikon kuluttua kivestuhellus.

no huh huh :oops: ei sitä kyllä paikan (mis sen läväri o laittanu) piikkii voi aina laittaa.. itelläni ei näkyny mtn tulehukseen viittaavaa, ku napaa kävin laittaa.. luultavamminkin siks ku pijin hygieniasta huolta jne.. et pitäkää te muutki jotka meinaatte läväreitä laittaa!!! :lol:

L

ViestiKirjoittaja L » Ti Syys 26, 2006 9:12

Vierailija kirjoitti:Clipsin yhteystietoja kaipailisin. :roll:

Google on kaveri;
Clips Puhelin 08-2239286

Palaa sivulle “Nuorten asiat”