Voiko olla vain kaveri pojan kanssa.

Täällä voit kirjoittaa kaikista nuorten elämään liittyvistä yleisistä asioista. Voit osallistua näihin keskusteluihin vain rekisteröityneenä. Täältä löydät myös kaikki aikaisemmin nuorten asioista Raahenetissä kirjoitetut kirjoitukset.

Valvoja: Webmaster

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ma Huhti 05, 2004 16:28

totta kai voi olla! mulla on enemmän jätkiä kamuina, ku likkoja, ja hyvin on pärjätty.. :D kerron yhelle tietylle jätkälle kaikki mun huolet, ja ilonaiheet. kaikki sellasetki mitä en kerro kellekkään muulle. ja se on osannu pitää salaisuuden, ja osottanu jo aikaa sitte että on mun luottamuksen arvonen! :) meillä menee edelleenki todella hyvin siis ihan vaa kavereina. kaikki ihmettelee miten ei olla yhessä, mutta meistä se vaan on parempi että ollaan kavereita. ei synny turhia epäilyksiä/pettämisiä. ja voin sanoo että niin hyvää ystävää mulla ei oo ikinä ollu!!!ja toi kyseinen jätkä on ollu, ja tulee aina olemaan mun tän maailman parhaista parhain ystävä!!!! :wink: :wink: :wink:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ma Huhti 05, 2004 17:51

Se kertoo oikeesti kaikki sun juttus (ne on tosi säälittäviä) meille ja kyllä me nauretaan sulle!

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ma Huhti 05, 2004 19:58

No ei kerro, älkää te toiset valehdelko toiselle...

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ti Huhti 06, 2004 4:59

Vierailija kirjoitti:Se kertoo oikeesti kaikki sun juttus (ne on tosi säälittäviä) meille ja kyllä me nauretaan sulle!

Ei mun jutut oo säälittäviä!!! Mää nauran niille ittekki. :wink:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ti Huhti 06, 2004 5:03

Miehillehän kannattaaki kertoo vaan sellaiset SALAISUUDET, jotka haluaa yleiseen tietoon. Ei oikiasti tärkeitä juttuja kukaan niille kerro. 8)

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ti Huhti 06, 2004 18:36

Vierailija kirjoitti:Miehillehän kannattaaki kertoo vaan sellaiset SALAISUUDET, jotka haluaa yleiseen tietoon. Ei oikiasti tärkeitä juttuja kukaan niille kerro. 8)

paitsi minä! mä oikeesti kerron sille kaiken, ja se kertoo mulle! ja me ei olla kerrottu kellekkää! sanokaa te muut mitä sanotte, mut se jätkä josta puhuin, nii se ei ikinä kerro mitään mun asioita! ootte teki melkosia jos ette tonkaa vertaa jätkiin luota! :lol:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ti Huhti 06, 2004 18:38

täällä näyttävästi toiset puhuu mun puolesta. en oo sanonu mitään noita asioita! siis että ne jutut on munki mielestä säälittäviä, ja että nauran niille itekki! hankkikaa pennut elämä! :lol: :lol: :lol:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ke Huhti 07, 2004 10:38

mun bestis on jätkä, vaikka ite oon likka..xD
me voiaan kertoo toisillemme kaikki surut ja murheet ja ilot yms.. eli kaiken!
me ollaan puhuttu kans siitäki, et jos käy nii, et toine ihastuu toisee, nii mitä pittää tehä jne..
ja ollaan sovittu, et pysytää pelkästää ystävinä aina.. et vaikka kuinka mieli tekis alkaa enemmän, mut ei.. ja siitä me pietää kii, vaikka kumpiki ollaan nuoria.. eikä mitää 40:ä... :D

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » To Huhti 08, 2004 17:16

Ihan hyvin voi jätkän kaa olla kaveri/ystävä. (oon ite tyttö) Mulla itellä on yks tosi hyvä jätkäkamu.. mä pystyn kertoo sille kaikenlaista ja luotan et sei kerro sit niitä eteenpäin. :D jos kertoo niin omapa on sen menetyksensä.. :wink:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » To Huhti 22, 2004 10:49

EI TIETENKÄÄ VOI OLLA KAVERI POJAN KAS VOI VAIKKA
VAHINGOSSA NUSSIA JA SITTE TULEE LAPSIA.
VOI VOI VOI

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » To Huhti 22, 2004 11:07

lapsellinen topic :d kertakaikkiaan

kesätyttö20

ViestiKirjoittaja kesätyttö20 » To Kesä 03, 2004 10:27

NAURETTAVA AIHE....NO TOTTAKAI POJAN KANS PYSTYY OLEMAAN KAVERI SIINÄ MISSÄ TYTÖNKIN...MÄ OO ITE OLLU JO ALA-ASTEESTA ASTI PARHAITA KAMUJA YHE POJAN KANS...ELI NOIN 10VUOTTA...
JA MONEN MUUN KANSSA MYÖS...IKINÄ EI OLLA AJATELTUKKAAN MITÄÄN YSTÄVYYTTÄ ENEMPÄÄ...

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » To Kesä 03, 2004 11:23

mää olen kans aina luullu, että voi

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » To Kesä 03, 2004 14:02

minusta kans tyhmä kysymys. No tottakai voi.

Palaa sivulle “Nuorten asiat”