Leonberginkoira (pentu) haahuilee Honganpalossa 10052009

Tällä palstalla voit ilmoitella kadonneista tai löytyneistä tavaroista, eläimista yms. Täällä voit myös kiittää löytäjää. Kirjoittaminen vain rekisteröityneenä.

Valvoja: Webmaster

tutamu

Leonberginkoira (pentu) haahuilee Honganpalossa 10052009

ViestiKirjoittaja tutamu » Su Touko 10, 2009 19:51

Leonberginkoira on pyörinyt 10.5.2009 klo 21 - 23 aikoihin Puolukka-Mustikka-Mansikkapolun tienoilla Raahen Honganpalossa. Koiraa yritettiin saada koiratarhaan vietäväksi, mutta Vihanti eikä Pattijoki vastaa, Ruukin toimialue vastasi ettei kuulu heille, ja poliisille löytökoirat eivät myöskään kuulu.... Eli näin toimii löytöeläinjärjestelmä täällä Raahessa. Toivottavasti pentu löytää kotiin. :cry:

tutamu

Onko koirasta havaintoja tänään 110509 vai löysikö kotiin???

ViestiKirjoittaja tutamu » Ma Touko 11, 2009 8:36

Eikö kukaan kaipaa leoa vai löysikö jo kotiin. Olisin tiedosta kiitollinen.
Tänään soittivat Vihannista ja sieltä henkilö kertoi, että Raahen poliisilaitoksen tiloissa on erityisesti koirien talteenottoon rakennettu tilat ja heillä on siellä ruokapussikin yövierailijoita varten. Olisipa tuonkin neuvoneet hätäkeskuksesta kun soitin. Todella vaikeaa löytää enää minkään viranomaisen yhteystietoja. Raahen poliisin numero ei vastannut, Ylivieskan automaatti vastasi, että kiireellisissä tapauksissa soittaa 112, josta neuvottiin edelleen soittamaan ko. koiratarhoihin. Kun apua ei saatu, jouduttiin koira vapauttamaan. Olen todella harmissani koiran puolesta. :roll:

Jessica

kadonnut leo..

ViestiKirjoittaja Jessica » To Touko 14, 2009 21:54

Eli on Nallukka kotia päässyt.
Koira oli tosiaan hoidossa kun emäntä, eli minä olin työpaikan virkistäytymis reissussa.
Koira oli ollut kytkettynä takapihalla puolukkapolulla. Mutta kun talonväki saapui takaisin kotiinsa oli Nalle iloisesti istunut etuoven edessä.

On täysin mysteeri miten koira oli irti päässyt, koska lukko oli ehjä. Pantaa ei näy mailla eikä halmein, ainoastaan punkkipanta oli jäljellä. Ja olin täysin varma että koira ei syönyt pantaansa,koska on liikaa karvaa tiellä ja se oli nyloninen.

Oliko koira tullut luoksenne sitä kutsuessa?

Mulla heti laukkaa mielikuvitus että joku yritti varastaa,mutta koira laittanut kampoihin ja kaulapanta jäi rosmoille käsiin...

vai olettekote yrittäneet saada koiran kiinni ja panta jäänyt teille?

mulle ja hoitoväelle täysi mysteeri miten poika päässyt edes irti. Toivon vain ettei se ole tehnyt pahuuksi missään ja pelotellut ihmisiä...

Kiitän kuitenkin,että joku edes huolestui koirasta. Ja jos huvittaa tulla meitä moikkaamaan, osallistumme huomenna mätsäreihin. Niin jos jotakia jäi kaivamaan että koira olisi pelottava, saa sitä tulla moikkaamaan. Kiltti kuin emäntäsäkin :D

Palaa sivulle “Kadonneet, löytyneet”