Poissaoleva!

Tässä forumissa voit kysyä Raahe.netiä koskevia kysymyksiä ja antaa kehitysideoita. Kirjoittaminen vain rekisteröityneenä. Lukeminen mahdollista myös rekisteröitymättömänä.

Valvoja: Webmaster

äiskä

Poissaoleva!

ViestiKirjoittaja äiskä » Su Heinä 22, 2007 14:32

Mikä nyt mättää? Jos äiskä ei oo ollu pitkään aikaan kirjautuneena, ni miten se kuiteski on siellä nimimerkin takana? "Asiahan ei mulle kuulu, mut kysysin vaan?"

Harmaaparta

Re: Poissaoleva!

ViestiKirjoittaja Harmaaparta » Su Heinä 22, 2007 19:02

äiskä kirjoitti:Mikä nyt mättää? Jos äiskä ei oo ollu pitkään aikaan kirjautuneena, ni miten se kuiteski on siellä nimimerkin takana? "Asiahan ei mulle kuulu, mut kysysin vaan?"

Jos katkaiset yhteyden kirjautumatta ulos, jäät "päälle" raahe.netiin. Minulle on monta kertaa käynyt, että Ubuntu katkaisee nettiyhteyden, kun on monta sivua auki ja sulkee yhden sivun, saakin taas kytkeä uudelleen: "pon dsl-provider". Kun palaa raahe.netiin, toteaa olevansa edelleen kirjautuneena. Samaa tapahtuu muissakin kirjautumiskohteissa.
А я люблю играть на нервах

hans

ViestiKirjoittaja hans » Su Heinä 22, 2007 19:36

Johtuu kekseistä (cookies). Sivustot tallentavat kaikenlaista dataa koneelle selaillessa, ja jos ei esim. kirjaudu ulos niin muistista löytyy merkintä vielä että olisit kirjautuneena sisään. Itselläni nämä kyseiset cookiesit selain poistaa automaattisesti kun sen sammuttaa joten ei ole moista ongelmaa.

Palaa sivulle “Raahe.net vastaa”