Kirjautuminen tökkii edelleen

Tässä forumissa voit kysyä Raahe.netiä koskevia kysymyksiä ja antaa kehitysideoita. Kirjoittaminen vain rekisteröityneenä. Lukeminen mahdollista myös rekisteröitymättömänä.

Valvoja: Webmaster

Wiesel

Kirjautuminen tökkii edelleen

ViestiKirjoittaja Wiesel » Ti Maalis 20, 2007 6:20

Mikä tuossa kirjautumisessa mättää ? Vastailen topikkeihin ja pitää jatkuvasti kirjautua sisään vaikka on jo tehnyt niin kaksi kertaa. Äsken kirjoitin pitkän vastauksen sisäänkirjautuneena (tietenkin!) ja painoin lähetä nappia. Seurauksena oli paluu sisäänkirjautumissivulle! Onko selaimella (Firefox 2.0) jotain merkitystä ?

Bibble

ViestiKirjoittaja Bibble » Ti Maalis 20, 2007 7:17

Mä olen rekisteröitynyt jo aikoja sitten, eikä hyväksy lainkaan mua tänne sivustolle. Nyt taas testataan onnistuuko vieläkään.

Harmaaparta

ViestiKirjoittaja Harmaaparta » Ti Maalis 20, 2007 8:31

Ongelmia on myös kesken lukemisen, tulee virheilmoitus, ettei palvelimeen saada yhteyttä. Ei ole ongelma omissa linjoissa, muualle yhteydenotto toimii hyvin. Onko palvelimella virus?
А я люблю играть на нервах

Webmaster
Viesti:

ViestiKirjoittaja Webmaster » Ti Maalis 20, 2007 8:57

Bibble kirjoitti:Mä olen rekisteröitynyt jo aikoja sitten, eikä hyväksy lainkaan mua tänne sivustolle. Nyt taas testataan onnistuuko vieläkään.

Järjestelmä vaatii jokaisen uuden käyttäjän erillisen aktivoinnin ylläpitäjän toimesta.

Yksi syy, miksi erillistä aktivointia käytetään on törkeiden käyttäjien karsiminen estämällä anonyymi käyttö.
Raahenet ylläpito
webmaster@raahe.net

Webmaster
Viesti:

Re: Kirjautuminen tökkii edelleen

ViestiKirjoittaja Webmaster » Ti Maalis 20, 2007 8:59

Wiesel kirjoitti:Onko selaimella (Firefox 2.0) jotain merkitystä ?

Ei pitäisi olla, mutta tutkimme asian
Raahenet ylläpito

webmaster@raahe.net

Webmaster
Viesti:

ViestiKirjoittaja Webmaster » Ti Maalis 20, 2007 9:01

Harmaaparta kirjoitti:Ongelmia on myös kesken lukemisen, tulee virheilmoitus, ettei palvelimeen saada yhteyttä. Ei ole ongelma omissa linjoissa, muualle yhteydenotto toimii hyvin. Onko palvelimella virus?

Eihän ongelma ole tämä? :roll:
http://raahenet.asiakkaat.sigmatic.fi/k ... 1&start=14
Raahenet ylläpito

webmaster@raahe.net

Wiesel

ViestiKirjoittaja Wiesel » Ti Maalis 20, 2007 9:20

Kokeillaan, tämä on ensimmäinen testiviesti.

Wiesel

ViestiKirjoittaja Wiesel » Ti Maalis 20, 2007 9:22

Webmaster kirjoitti:Eihän ongelma ole tämä? :roll:
http://raahenet.asiakkaat.sigmatic.fi/k ... 1&start=14

Nyt klikkasin kirjautuneena tuota linkkiä. Avautui uudelle sivulla ja yllätys yllätys, en enää ollutkaan kirjautunut! Jos olisin vastannut, olisi taas pitänyt kirjautua sisään.

Harmaaparta

ViestiKirjoittaja Harmaaparta » Ti Maalis 20, 2007 9:35

Ei ole yllämainitusta kysymys, minulla on bookmarkina suoraan keskustelun päävalikko. Yhteyden katkeaminen kesken lukemisen heittää virheilmoituksen näkyville - ei yhteyttä palvelimeen! Muut yhteydet pelaavat
А я люблю играть на нервах

Wiesel

ViestiKirjoittaja Wiesel » Pe Huhti 20, 2007 4:20

Hitsi, taas olin kirjautuneena sisään mutta en silti ollut. Piti kirjautua sisään että pystyi kirjautumaan ulos :o

Lisäys: Kirjauduin ulos mutta edelleen kirjautuneena sisään. Tässähän menee vähemmästäkin sekaisin :lol:

Palaa sivulle “Raahe.net vastaa”