herjaavaa kirjoittelua

Tässä forumissa voit kysyä Raahe.netiä koskevia kysymyksiä ja antaa kehitysideoita. Kirjoittaminen vain rekisteröityneenä. Lukeminen mahdollista myös rekisteröitymättömänä.

Valvoja: Webmaster

Vieras

herjaavaa kirjoittelua

ViestiKirjoittaja Vieras » To Joulu 22, 2005 10:40

Pyydän poistamaan Aurinkopullo keräilijöitä vastaan suunnatun herjaavan viestiketjun, jossa väitetään keräilijät huijareiksi.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » To Joulu 22, 2005 12:45

Minä pyydän että aurinkopullo-viestiketju säilytetään, että ihmiset osaavat varoa kaiken mailman huijareita

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » To Joulu 22, 2005 14:18

Minä vaadin, että koko hiton raahenetti poistetaan herjaavana kitjoitteluna...

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » To Joulu 22, 2005 14:37

Minä vaadin, että Aurinkopullo valitaan raahe.netin viralliseksi ja ainoaksi logoksi ja kaikessa markkinoinnissa käytetään vain ja ainoastaan Aurinkopulloa.

Kumarran Aurinkopulloa (kumartaa)

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » To Joulu 22, 2005 16:17

Tosiasiat koskettaa, juuri niitä kuka on kirjoitusten kohde. Eli, mitä sitä törttöilee, aina ihmiset puhuu juuri siitä mistä on kohu. On hyvä oppia elämässä se, että jokainen kohdallaan elää kunnolla, ja on tasapuolinen, eikä kieroile eikä törttöile.

Ei raahenettiä suljeta. Täällä on hyvä tuoda epätavalliset asiat julkiseen tietoon. Ihan kaikenlainen epätavallisuus. Ja kun asioissa on perää mitä puhutaan, niin turhaa näistä suuttua kenenkään on. Pitää jokaisen kohallaan elää siten, että ei ole negatiivista sanottavaa kansalaisilla. Esim, suhteilla työllistämiset, näistä kun täällä puhutaan, se on ihan oikein tuoda julki tällaiset tyhmät tavat ja käyttäytymiset. Ihmisten on hyvä tietää tiettyjen yhteisöjen touhu.!

Ei ole sanomista kun ei kukaan tee mitään tyhmää. Ja kärsikööt sitten julkimyllytyksestä jos ei älyä olla ihmisiksi. Ja hoitaa asioita oikein.!

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » To Joulu 22, 2005 16:23

Täällä on vaan se vika, että ei saisi tuoda julki mitään poikkipuolista.
Pitäs olla hiljaa ja tyytyä kaikkeen.? Ei onnistu ei. Minä ainaki tuon julkisuuteen jokaisen omituisen asian,/ touhun. Mitä nuista salailemaan.

Ja täällä on hyvä tuoda julkisuuteen asioita, oli ne sitten hyviä, tai poikkipuolisia.

Palaa sivulle “Raahe.net vastaa”