Naisystävä etsinnässä

Tänne voit kirjoitella, jos haluat esim. juttu- tai treffiseuraa. Kirjoittaminen sallittu vain rekisteröityneenä.

Valvoja: Webmaster

Reiska

Naisystävä etsinnässä

ViestiKirjoittaja Reiska » Ke Kesä 06, 2007 16:18

Moro.
Saavuin v. 2006 Raaheen ja olen eronnut. Minulla on 3 ihanaa lasta jotka tosin asuvat äitinsä luona muualla. Koetan näin etsiä uutta ystävää. En pidä ravintoloista vaikka en olekaan uskonnollinen, mutta sekään ei ole sinulta este. Joskus tosin täytyy ola työn vuoksi edustustehtävissä tai työmatkalla. En tupakoi ja toivon sitä myös sinulta. Olen täyspäiväisesti töissä johtotehtävissä. Nykyisin asun vakinaisesti Raahessa vaikka välillä käynkin katsomassa onko kaikki kunnossa omakotitalollani. Löytäisinkö näin uutta ystävää. En ole casanova vaan aina yhden naisen mies. Olin naimisissa kuitenkin 17 vuotta. Olen 41v ja sopusuhtainen.

äiskä

ViestiKirjoittaja äiskä » Pe Kesä 08, 2007 17:49

Aika kova sana, nykyajan naiselta, et ei saa tupakoida ja tehä sitä ja tätä! Sen jälkeen ku tasa-arvo on saatu aikaan, niin naisethan on kieltämättä oppinu käyttään sitä hyväkseen, varsinki miesten suhteen!
Mut sulta ihan hyvä ja rehellisen tuntuinen ilmoitus, munki mielestä! Mut täällä Raahen seudulla naiset aika ranttuja, ujoja, mitä sitte lienevätkään-tyyppejä!
Toivon kuiteski, et se oikee seuralainen löytyy, ja ootte samalla aaltopituudella ja onnellisii elämänne loppuun asti!!!

Palaa sivulle “Henkilökohtaista”