ystäväporukka raaheen

Tänne voit kirjoitella, jos haluat esim. juttu- tai treffiseuraa. Kirjoittaminen sallittu vain rekisteröityneenä.

Valvoja: Webmaster

tyttö pienoinen

ystäväporukka raaheen

ViestiKirjoittaja tyttö pienoinen » Ke Marras 08, 2006 10:51

Mulla ois nyt ihan konkreettinen idea, jolla voisi ehkä löytää ystäviä tai uusia kavereita. Uusien ystävien löytäminen ei ole kovinkaan helppoa, joten onnistuisikohan se helpommin porukalla?

Olen itse 27-vuotias nuori nainen Raahesta , nykyiset ystävät on levittäytyneet ympäri Suomen, joten uusien ihmisten löytäminen ois tosi mahtava juttu. Ajatus siitä, että sopisin tapaavani jonkun tuntemettoman ihmisen tarkoituksenani löytää ystävä, tuntuu vähän oudolta, joten ois mukavaa että saisi koottua vaikka neljän-viiden naisen porukan, joka kokoontuis sitten vaikka ravintolaillan merkeissä. Ehkä jää olisi näin helpompi rikkoa...

Jokainen vois etukäteen netin välityksellä vähän kertoa itsestään ja intresseistään, joten sen perusteella vois sitten miettiä haluaako tavata.
Tämä idea on ehkä vähän vielä kypsymässä, joten lisäehdotuksiakin ois kiva kuulla.

Onhan se aikamoista arpapeliä etsimällä etsiä ystäviä, mutta hullumpiakin tapoja varmaan on

Triple-J
Viesti:

ViestiKirjoittaja Triple-J » Ke Marras 08, 2006 22:31

kokeiles nörtteyden kautta. IRC on monelle pelastus. Alota vaikka aluksi #rytmikellari jne.
:)

pickofdestiny

ViestiKirjoittaja pickofdestiny » Ti Elo 28, 2007 19:14

Haha! :D
Aika paha. Ei se irkki kyllä elämää muuta.
Ei sitä aina jaksa koneella istua. :<

tirsku
Viesti:

ViestiKirjoittaja tirsku » Ke Elo 29, 2007 6:47

Ei minusta huono idea keskustelun aloittajalla..
Sitten kun keksin jotain viisasta, laitan sen tähän:)

Tuibbaaah

ViestiKirjoittaja Tuibbaaah » Ke Elo 29, 2007 8:19

Tuolta IRC:n kautta on suurinosa kavereista tullut haalittua :) Rohkeasti joukkoomme
stålmannen flög genom fönstret

Melli

ViestiKirjoittaja Melli » Ke Elo 29, 2007 20:36

Kuulostaa tosi hyvältä idealta.. Mä voisin ainakin osallistua.. ni tutustuis samalla uusiin ihmisiin...

Dove

ViestiKirjoittaja Dove » To Elo 30, 2007 14:39

Kiva idea!

Millon tavataan? :)

Tirskun kyllä tunnen jo entuudestaan!

:wink:

Kohmis

Re: ystäväporukka raaheen

ViestiKirjoittaja Kohmis » Pe Elo 13, 2010 20:00

Hyvä ajatus. Itse juuri muutin Raaheen ja olis mukava tutustua uusiin ihmisiin =)

Palaa sivulle “Henkilökohtaista”