hei

Tänne voit kirjoitella, jos haluat esim. juttu- tai treffiseuraa. Kirjoittaminen sallittu vain rekisteröityneenä.

Valvoja: Webmaster

Vieras

hei

ViestiKirjoittaja Vieras » Pe Helmi 24, 2006 20:10

oon 13-vee likka tietysti raahesta! eli etsiskelen pitä aikaista juttu seuraa esim,leffoihin,kaupungille,shoppailee, keilaan,jne... 13-15vee pojista eli vastatkaa jotain niin sovitaan jatkosta...

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Pe Helmi 24, 2006 20:17

Tässä lienee ongelmana se kuuluisa suomalainen ujous... :-? Ainakin omalla kohdallani.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Pe Helmi 24, 2006 20:43

Vierailija kirjoitti:Tässä lienee ongelmana se kuuluisa suomalainen ujous... :-? Ainakin omalla kohdallani.
no kyllä sitä uskaltaa mulle puhua... en kerro eteen päin!!!

Vieras

Re: hei

ViestiKirjoittaja Vieras » La Helmi 25, 2006 0:23

Vierailija kirjoitti:oon 13-vee likka tietysti raahesta! eli etsiskelen pitä aikaista juttu seuraa esim,leffoihin,kaupungille,shoppailee, keilaan,jne... 13-15vee pojista eli vastatkaa jotain niin sovitaan jatkosta...

Täältä löytyisi 39 wee poikamies jolle seura kelpais... =)

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » La Helmi 25, 2006 3:40

oot sä outo mies 39 v....................................tollasii niitä on maailma pulllollaan...sori vaan..

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » La Helmi 25, 2006 5:58

Käykö 15v wannabe hevari? :D

Vieras

Re: hei

ViestiKirjoittaja Vieras » La Helmi 25, 2006 12:04

Vierailija kirjoitti:oon 13-vee likka tietysti raahesta! eli etsiskelen pitä aikaista juttu seuraa esim,leffoihin,kaupungille,shoppailee, keilaan,jne... 13-15vee pojista eli vastatkaa jotain niin sovitaan jatkosta...

Mistä koulusta oot? Seura kyllä kelpais. :)

Palaa sivulle “Henkilökohtaista”