Raahen sinkut

Tänne voit kirjoitella, jos haluat esim. juttu- tai treffiseuraa. Kirjoittaminen sallittu vain rekisteröityneenä.

Valvoja: Webmaster

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ma Kesä 12, 2006 17:46

no huhhuuh... ja kaikki kyllä tietäis ketkä on sinkkuja sen jälkeen.. :lol: kumminki puolella raahesta ois vihree nauha.. :lol:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ma Kesä 12, 2006 18:50

Minkähän ikäisiä sinkkuja täällä kirjoittelee, jos saanee udella?

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ma Kesä 12, 2006 19:56

Vierailija kirjoitti:Minkähän ikäisiä sinkkuja täällä kirjoittelee, jos saanee udella?

Täysi-ikäisiä olettaisin vaikkei papereita täällä kysytäkkään 8)

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ti Kesä 13, 2006 11:48

Käykääpäs nuoret sinkkumiehet vilkasemassa lenkkipolkuja tai muita syrjempiä alueita,nimittäin itse ainakin enimmäkseen vietän aikani jossain muualla kuin keskustan tuntumassa vaikka täysi-ikäinen oon ollut jo muutaman vuoden niin ei baarit kiinnosta kuin pari kertaa vuodessa...saattaa nimittäin löytyä muualtakin sitä mitä haette...

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ti Kesä 13, 2006 12:49

Vierailija kirjoitti:Käykääpäs nuoret sinkkumiehet vilkasemassa lenkkipolkuja tai muita syrjempiä alueita,nimittäin itse ainakin enimmäkseen vietän aikani jossain muualla kuin keskustan tuntumassa vaikka täysi-ikäinen oon ollut jo muutaman vuoden niin ei baarit kiinnosta kuin pari kertaa vuodessa...saattaa nimittäin löytyä muualtakin sitä mitä haette...

Itse olen kanssa jo muutaman vuoden ollut täysi ikäinen, ja lenkillä tulee itekki käytyä, tosin nyt ei tiedä kun "vähä" hellettä puskee 8) pururaalla itse monesti viihdyn ja kuntosalillakin... :) Baareissa itse tulee käytyä korkeintaan kerran kuussa, mutta enpä sieltä pahemmin naisia etsikkään, lähinnä kavereita käyn tapailemassa... :)

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ti Kesä 13, 2006 12:50

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Käykääpäs nuoret sinkkumiehet vilkasemassa lenkkipolkuja tai muita syrjempiä alueita,nimittäin itse ainakin enimmäkseen vietän aikani jossain muualla kuin keskustan tuntumassa vaikka täysi-ikäinen oon ollut jo muutaman vuoden niin ei baarit kiinnosta kuin pari kertaa vuodessa...saattaa nimittäin löytyä muualtakin sitä mitä haette...

Itse olen kanssa jo muutaman vuoden ollut täysi ikäinen, ja lenkillä tulee itekki käytyä, tosin nyt ei tiedä kun "vähä" hellettä puskee 8) pururaalla itse monesti viihdyn ja kuntosalillakin... :) Baareissa itse tulee käytyä korkeintaan kerran kuussa, mutta enpä sieltä pahemmin naisia etsikkään, lähinnä kavereita käyn tapailemassa... :)

olen siis mies... :D :D

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ti Kesä 13, 2006 12:51

Vierailija kirjoitti:Minkähän ikäisiä sinkkuja täällä kirjoittelee, jos saanee udella?

23v... :D

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ti Kesä 13, 2006 16:45

Täs kirjoittelee yks sinkkunainen iältään jo 37v.

Kossi

ViestiKirjoittaja Kossi » Ke Kesä 14, 2006 20:27

Riippuu pitkälti kysyjän iästä. Kossi on vanha, nuori tai jopa aivan pojan kloppi :)

mammu

ViestiKirjoittaja mammu » To Kesä 15, 2006 18:25

On täällä yli viiskymppisiäkin sinkkuja, vaan taidetaan olla jo yli ikäisiä. :oops:

Wiesel

ViestiKirjoittaja Wiesel » Pe Kesä 16, 2006 7:34

Mikä mahtaa nykyään olla määritelmä sinkulle ? Ennen muinoin sinkulla tarkoittettiin henkilöä, joka ei ole naimisissa tai avosuhteessa. Nykyään eronneista ja karanneistakin tulee sinkkuja ? Itse en ole sinkku.

Jaza

ViestiKirjoittaja Jaza » Pe Kesä 16, 2006 12:56

Noniin minkä ikäisiä sinkkuja täälä on?? nyt kaikki pistää iän ja sukupuolen tänne, niin tietää sinkkujen määrän ja sukupuolen täällä! ja jos nyt sitten tulee jokku bileet joku viikonloppu..

Minä eka: 23v ja mies... :D :D

Jaza

ViestiKirjoittaja Jaza » Pe Kesä 16, 2006 12:57

Wiesel kirjoitti:Mikä mahtaa nykyään olla määritelmä sinkulle ? Ennen muinoin sinkulla tarkoittettiin henkilöä, joka ei ole naimisissa tai avosuhteessa. Nykyään eronneista ja karanneistakin tulee sinkkuja ? Itse en ole sinkku.

eiköhän se sinkkuus nykyään oo semmonen käsitys että ei seurustele.. :lol:

Veljeni Leijonamieli

ViestiKirjoittaja Veljeni Leijonamieli » La Kesä 17, 2006 14:23

Aika suuri vaihtuvuus tilastoissa.
Viimeksi muokannut Veljeni Leijonamieli, To Elo 09, 2007 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Palaa sivulle “Henkilökohtaista”