Pelko ?

Tähän forumiin voit kirjoittaa sopivaksi katsomastasi yleisestä aiheesta tai kommentoida toisten aloittamia aiheita vain rekisteröityneenä. Lukeminen mahdollista myös rekisteröitymättömänä.

Valvoja: Webmaster

matlep
Viesti:

Pelko ?

ViestiKirjoittaja matlep » To Heinä 16, 2015 16:34

Hyvin harva voi sanoa ettei pelkää mitään ja viimeistään kuolema pelota jos ei itse kuolemaniin kärsiminen ennen sitä`?

Pelko on ihmiselle ja eläimille välttämätön ilmiö itse suojelun välineenä mutta on monenlaista turhaa pelkoa jolla ei ole mitään todellista syytä ?

Ihmiset jotka etsivät jännityskokemuksia elämäsään ovat itsen harhanvallassa ja vahvistavat itseä joka taasen pyrkii voittamaan pelon tunteen ettei se mene liiallisuuksiin

Kaikesta pelosta voi vapautua vain siten että oivaltaa todellisen minuutensa olemuksensa ja luopuu itsen kahleista

Vain ihmisen itse voi kokea pelkoa kun taasen minuus eli meidän todellinen olemuksemme ei voi kokea pelkoa voit kokeilla omakohtaisesti oppimalla olemaan minuus tietoisuudessa tilassa niin näet omakohtaisesti ?
Olen elämän opiskelija

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua”