Ihmiselle joka etsii itseään

Tähän forumiin voit kirjoittaa sopivaksi katsomastasi yleisestä aiheesta tai kommentoida toisten aloittamia aiheita vain rekisteröityneenä. Lukeminen mahdollista myös rekisteröitymättömänä.

Valvoja: Webmaster

matlep
Viesti:

Ihmiselle joka etsii itseään

ViestiKirjoittaja matlep » La Kesä 13, 2015 6:01

On ihmisiä jotka etsivät itseään ja joskus jopa jumalaa mutta onko niiden löytäminen mahdollista ?

Ihmisessä on sellainen olemus tai ilmiö kuin itse joka on ihmisen aivojentuote joka samaistuu ihmisen kehoon ja luulee olevansa todellinen kunnes kuolee ?

Voiko tällainen aivojen kuvitelma löytää itseään tai jumalaa tässäpä syvällinen kysymys ?

On olemassa paljon tyhmiä kysymyksiä joihin moni etsii vastausta mutta kuka tai mikä on tämä ilmiö joka kysyy ja etsii ?

Ihminenhän on todellisuudessa elämän ilmentymä joka on todellisuutta mutta se ei ole sama kuin ihmisen itse joka esiintyy kunkin ihmisen roolissa ihmisenä

Maa planeetalla on alkamassa aika kausi jonka aikana ihmisten on mahdollista oppia oivaltamaan todellinen olemuksensa eli elämän todellinen olemuksensa joka ihminen oikeasti on tarvitaan vain uskomuksista luopuminen ja oivalluksen oppiminen sillä elämä puhuu meille jos vain osaamme kuunnella sisintämme

Elämän opiskelu on meidän todellinen täällä olemisen syy ja seuraus olkaamme avoimin mielin ja oppikaamme ymmärtämään mikä todella olemme sisimmässämme
Olen elämän opiskelija

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua”